    From: "Kwik" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za dlugi ojca
    Date: Tue, 2 Mar 2004 23:04:24 +0100

    > Relacji gospodarczych nie ma, kto inny jest moim wspólnikiem, ojciec ma
    > swoją osobną działalność.
    >
    > cary

    wedlug mojej skromnej wiedzy prawniczej - nie ma zadnych podstaw abys byl
    odpowiedzialny za zachowanie (takze zaciaganie dlugow swojego ojca. Obaj
    jestescie dwoma calkowicie osobnymi podmiotami prawa cywilnego. dodatkowo
    wydaje mi sie (tego juz na prawde nie jestem pewien, wiec niech ktos to
    potwierdzi z laski swojej) wydaje mi sie, ze stosunek miedzy komornikiem a
    Twoim ojcem ma charakter administacyjnoprawny, a jedna z cech tegoz stosunku
    jest jego osobisty charakter, tj. uprawnienia i obowiazki (w tym przypadku
    te ostatnie) strony stosunku sa niezbywalne

    pozdrawiam
    Kwik