    From: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: !!! odpowiedzialnosc finansowa !!! HELP ME
    Date: Wed, 29 Mar 2006 19:53:51 +0200

    > jak bylem zatrudniany, to cala sprawa towaru ograniczyla sie do: "tu jest
    > to, a
    > tam lezy to...". zadnej odpowiedzialnosci nie podpisalem nie ma tez
    > dokumentu
    > ktory by stwierdzal co bylo w momencie objecia stanowiska, a co nie. na
    > umowie
    > mam sprzedawca wiec pewnie magazyn mnie nie dotyczy i tak.

    I to jest kluczowa informacja. W tej kwestii jesteś w miarę bezpieczny. "W
    miarę" bo może miał kamery, świadków, ect.... Ale to tylko gdybanie.

    > jezeli ktos wie co jeszcze powinienem przewidziec jezeli chodzi o niecne
    > dzialania pracodawcy to prosze piszcie.
    Taka lista byłaby długa i szeroka. Ilu ludzi to tyle pomysłów. Generalnie
    zanim udzielisz jakiejkolwiek odpowiedzim to przemyśl ją kilka razy... a
    czasami nawet nie odpowiadaj na pytania. Aha i najważniejsze, jeśli będzie
    Cię straszył Sądem Pracy to się nie przejmuj..... bo tam pracodawca musi
    wszytsko udowodnić (i to naprawdę udowodnić).