    From: a...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: !!! odpowiedzialnosc finansowa !!! HELP ME
    Date: 29 Mar 2006 19:33:41 +0200

    > to niefajnie. chociaz nadmienie ze punkt i magazyn to powiedzmy jedno i to
    > samo
    > pomieszczenie. nadmiar po szafkach pochowany. w obowiazkach nie ma nic o
    > towarze, jedynie polityka firmy, aktywnosc, dbanie o porzadek etc. za pare
    > dni
    > juz nie bede jego pracownikiem.. czy wtedy moze dochodzic swoich roszczen?
    > czy
    > remanent ma byc w mojej obecnosci przeprowadzany? bo jak tak musze byc to
    > biore L4:)

    Podstawowe pytanie, to takie czy przyjales na pismie odpowiedzialnosc
    materialną za powierzone mienie oraz czy byl sporzadzony remenent otwarcia
    stanów magazynowych wg ktorego okreslono wartosc powierzonego Ci mienia.
    Jesli nie, to remanent zamkniecia Twojej przygody z tym pracodawcą, to tylko
    i jedynie problem pracodawcy.

    Z mojego doswiadczenia. Przy zmianie kierownika magazynu zawsze robiona byla
    inwentaryzacja wg ktorej kierownik przyjmował odpowedzialnosc za towar i wg
    tego liczono pozniej ew.roznice inwentaryzacyjne, ktorymi go obciazano albo
    i nie.

    Jesli chodzi o Twoją obecnosc, to nie ma takiej potrzeby. Starczy komisja
    zlozona z kliku osob.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl