    From: "PabloGT" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odołanie darowizny-kasacja wyroku?
    Date: Mon, 22 Jan 2007 14:07:16 +0100

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ep2b1m$p9n$2@opal.futuro.pl...
    > Jakbys mial troche honoru, to nie musieliby sie z Toba sadzic, tylko sam
    > bys
    > oddal, co Ci sie nie nalezy, bo zawiodles te rodzine...

    A widzisz i tu sie mylisz, chodzi o to że to było moje mieszkanie zreszta
    nie tylko to bo jeszcze inne nieruchomości. Niestety w firmie pojawił sie
    nieuczciwy wspólnik i wpędził mnie w kłopoty.
    Dbając o rodzinę, zufałem teściowi i przepisałem (lub przepisaliśmy) cały
    majątek na niego.
    Sprawy firmowe zostały naprawione nie lada wysiłkiem z mojej strony, a
    zajelo mi to 4 lata.
    Miedzy czasie żonka pokazala co jest warta, bo wiadomo i to jest moja wina
    ze nie zabrdzo mialem czas sie nia zając. Więc tylko pozostało zacisnąć zęby
    i poczekać na odpowiedni moment.
    Teść umową darwizny przekazal przepisany na niego majatek na nas wspólnie.
    Więc po tygodniu złozyłem pozew do sądu o rozwód. Jakież było jej zdzwienie
    że o wszytkim wiedziałem itd.
    Jesli chodzi o honor to zaproponowałem, że jej zostawie dom i samochód. Dla
    mnie mieszkanie (moje) samochód i oczywiscie firma bo tez była moja.
    Ale co sie okazało tesciowa poleciała do jakiegoś marnego adwokaciny i ten
    ją sie zająć pismami pozwami itd. Była Żonka wychwalała się wszytkim dookoła
    że "łosia" chodzi o mnie w samych kopytach zostawi.
    Jaki jest efekt sami widzicie, a Jej życze dużo szczęscia i co by nie brakło
    jej lakierów do malowania durnych wzorków na paznokciach.

    pozdrawiam wszytkich co się nie dali oszukać pod literą prawa

    PGT