    From: "gosc" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 13 Apr 2007 14:35:24 +0200

    Zaraz bo czegos nie rozumiem...

    Udales sie do Sadu Wieczysto Ksiegowego po odpis z KW i nie chca Ci go
    wydac??

    W ktorym to Sadzie sie takie cuda dzieja?? Z tego co wiem z praktyki to
    CZASAMI nie chca dawac (nie wiedziec czemu) odpisow ZUPEŁNYCH ale o tym ze
    nie chca wydac przy jawnosci KW odpisu zadnego to juz jakis skandal.

    Jesli masz dowod wplaty 30zl za odpis (a chyba masz bo odmowiono Ci ustnie
    wydania) to pojdz jeszcze raz do tych Pan i popros o wydanie odpisu
    powyzszej ksiegi one nie maja prawa Ci odmowic wydania odpisu KW!

    Jak nie skutkuje to uderzaj od razu do Przewodniczacej wydzialu z awantura.
    Nie daj sie spychac zadnymi pismami etc.

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On 13 Kwi, 09:45, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Ale występowałeś o odpis skrócony, a nie zupełny ?
    > IMHO pisz do przewodniczącego sądu.
    > JaC

    > na czyja rzecz wpisane są prawa, ostrzeżenia, prawa osobiste i roszczenia,
    > wzmianki o wniosku i każdy kto może domagać
    > sie uzgodnienia stanu prawnego ujawnionego w księdze wieczustej z
    > rzeczywisteym stanem prawnym"

    występowałem o odpis skrócony, dostałem odmowę ustna, złożyłem pismo
    przez kancelarią do Prezesa Sądu, dostałem odpowiedz, że wniosek
    zosytanie rozpatrzony w rzewidziamnym trybie, a następnie pisemna
    odpowiedź od kierownik wydziału ks. wiecz.

    czy ktoś może udzielić mi merytorycznej odpowiedzi jakie działania
    mogę w tej chwili podjąć?

    Pan "mecenas" niech nie traci swojego cennego czasu na klepanie w
    kalwiaturę pod tym postem.

    pzdr. Celuloz