  • Data: 2010-10-26 23:02:27
    Temat: Re: odmowa wydania potwierdzenia zawarcia oc
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:101027.005017.psp.288@int.dyndns.org.invalid...

    > Polemizujesz z ustawą i rozporządzeniem
    Nie. Napisałem wyraźnie "wg mnie", a to zastrzeżenie dlatego, że sam nie
    sprawdzałem, lecz zasięgnąłem informacji z wiarygodnych źródeł. Są nimi -
    mój wieloletni, wciąż ten sam pracownik ubezpieczyciela oraz policja.
    Wyraźnie poinstruował mnie, że należy posiadać przy sobie polisę, policja
    potwierdziła.
    Ty natomiast nie podajesz nic.
    Mógłbym podać tu uzasadnienie dlaczego dowód opłacenia składki nie stanowi
    wystarczającego dokumentu, ale wobec takiego twojego stanowiska po prostu mi
    się nie chce.

    > -- ale ty przecież pytałeś
    > mądrzejszych od siebie...
    Nie czytałes uważnie - napisałem: mądrzejszych od ciebie.

    --
    Jotte