  • Data: 2010-10-27 21:05:32
    Temat: Re: odmowa wydania potwierdzenia zawarcia oc
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "raBar-bar" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iaa3h3$9q7$1@inews.gazeta.pl...

    > no to pytanie: które przepisy?
    Już nie dopytywałem tak szczegółowo. Ale wiem, że na takim dokumencie musi
    być dokładna nazwa ubezpieczyciela i nr polisy (umowy ubezpieczenia?) oraz
    typ.

    > sprawę dokumentów regulują (z tego co wiem) dwie rzeczy: Ustawa o
    > ubezpieczeniach obowiązkowych i Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie
    > rodzaju i zakresu dokumentu potwierdzającego spełnienie obowiązku zawarcia
    > umowy ubezpieczenia obowiązkowego.
    > przyznam, że nigdzie nie trafiłam na zapis mówiący że TYLKO polisa A4
    Ja też nie. Nie znam też przepisu mówiacego, ze polisa musi mieć format A4.
    Kiedyś jak kupiłem któres auto, to polisę miało na takim świstku coś jak
    druczek przelewu (bodaj z nieistniejącego Gryfa). No, ale u mnie akurat taka
    wielkość.

    --
    Jotte