    From: "Pasikonik" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa podania miejsca pracy - jak to jest ?
    Date: Sat, 29 Sep 2007 15:27:45 +0200

    "zxc" <d...@c...pl> worte :
    > watkotworcy chyba raczej chodzilo o to czy zostanie scigniety na podstawie
    > tego artykulu jezeli odmowi odpowiedzi na pytanie "czy pan pracuje?"
    >
    > bo bardziej odpowiednim pytaniem wydaje sie byc "gdzie pan pracuje?"
    >
    > takie rozwazania, czepianie sie ;)

    Dokładnie.

    Pytam o tę kwestię, bo zdarzyła mi się właśnie taka sytuacja. Na pytanie
    "Pracuje pan?" odpowiedziałem jedynie pytaniem "a do czego jest panu - Panie
    Władzo - potrzebna taka informacja" i jakiś czas później dostałem wezwanie
    do sądu pod zarzutem nieudzielenia informacji co do miejsca pracy.
    Równie dobrze można stwierdzić że nie udzieliłem też informacji co do
    wykonywanego zawodu...(idąc tym samym tokiem rozumowania)

    Więc jest to wykroczenie czy nie, bo nie wiem co z tym fantem zrobić ;-)

    Dzięki za wcześniejsze opinie.
    Pasikonik