    From: Artur <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Date: Tue, 14 Jul 2009 18:07:48 +0200
    <h37hi7$hh9$1@news.task.gda.pl> <h37pn0$8c9$1@news.onet.pl>
    <h37rj0$rr8$1@inews.gazeta.pl> <h384gi$635$1@news.task.gda.pl>
    <h38554$gd1$3@inews.gazeta.pl> <h385tb$cq9$1@news.dialog.net.pl>
    <h3876l$st9$1@inews.gazeta.pl> <h387mg$e90$1@news.dialog.net.pl>
    <h3890s$a1t$2@inews.gazeta.pl>
    <1mr7r51hw1ro7$.1operp2u02oqe$.dlg@40tude.net>
    <h38k9m$nm6$1@inews.gazeta.pl> <h3d5hu$a4b$1@news.dialog.net.pl>
    <h3diua$f8d$2@inews.gazeta.pl> <h3djea$kms$1@news.dialog.net.pl>
    <h3djma$j5k$1@inews.gazeta.pl> <h3dkoj$lk6$1@news.dialog.net.pl>
    <h3dodj$7sq$1@inews.gazeta.pl>
    <37njsrq4e8d1$.159kcxg48bghl.dlg@40tude.net>
    <h3hvng$l6m$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 15:01:55 +0200, zwi napisał(a):

    > a też zmieniłem jakiś czas temu zdanie w tej materii, a obserwowanie
    > rozwoju mojego syna tylko mnie utwierdziło w słuszności moich przekonań.

    Czy coś na końcu mówiłeś o samozadowoleniu? :)
    To że Tobie odmieniły się horyzonty czy zapatrywania nie znaczy żę ma to
    być stosowane od razu do całego społeczeństwa.
    Nie chce sobie nawet wyobrazić, że być może kiedyś byłeś przeciwnikiem kary
    śmierci, a nie daj boże by ktoś z bliskich Ci osób został nagle
    zamordowany, zabity. Też na pewno zmienisz wtedy stosunek do wykonywania
    kary śmierci. oczywiście - nie życzę Ci takich sytuacji. Chodzi mi tylko o
    wskazanie że to co Tobie się odmieniło nie znaczy że ma być obowiązującym
    prawem.
    Bo z reguły człowiek jest tak skonstruowany,ze dopóki coś złego dzieje się
    komuś obcemu, w innym środowisku to przechodzi do tego obojętnie. Ale w
    sytuacji kiedy tragedia dotknie kogoś z jego rodziny, bliskich sąsiadów -
    to często wówczas pojawiają się poglądy "oko za oko - kara śmierci", jakieś
    białe marsze, ciche pochody itp.
    Takich "imprez" nie organizuje np. szkoła w innym mieście - zawsze tylko
    związani ze środowiskiem w którym wystąpiła tragedia.

    > Swoją drogą to musisz być bardzo zapatrzony w siebie skoro tak
    > pogardliwie traktujesz innych ludzi.

    Że co proszę? Po czym to wnioskujesz?

    > "Tylko ja mam zawsze rację, a ci co myślą inaczej to prowincjusze,
    > mohery i ćwierćinteligenci bez wykształcenia". Gratuluję samozadowolenia.

    Samozadowolenie, nawet samoubóstwienie pokazałeś w cytatach powyżej.

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)