  • 1. Data: 2005-07-12 12:00:02
    Temat: odebranie nie swojego listu z upomnieniem ZUS
    Od: kurde<k...@k...pl>

    no ja glupi odebralem a to bylo z ZUS do brata ktory nie mieszka u nas, a im
    chodzi o jakies niezaplacone skladki z przed pieciu prawie lat. brat mieszka
    zagranica.
    1. da sie to jakos odkrecic?
    2. jak wyglada postepowanie egzekucyjne? jak ja odebralem list? on jest
    wymeldowany z tego adresu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-12 18:05:57
    Temat: Re: odebranie nie swojego listu z upomnieniem ZUS
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Tue, 12 Jul 2005 12:00:02 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, kurde napisał(a):

> [...]
    > zagranica.
    > 1. da sie to jakos odkrecic?
    > 2. jak wyglada postepowanie egzekucyjne? jak ja odebralem list? on jest

    Już kiedyś o tym pisałem ,mój zanajomy odebrał list polecony adresowany do
    innej osoby.Kłopty miał on i ta osoba przez ponad rok.Wniosek : nigdy nie
    odpierać listów poleconych adresowanych niewłaściwie , nie do " mnie" ,z
    błędnym adresem , po dacie ważnośći i tp .
    JanuszHr

  • 3. Data: 2005-07-13 01:06:11
    Od: Hm<...@...pl>

    A moze to jakos odeslac? co inni na to powiedza?

    -> http://usenet.pomocprawna.info