  • 1. Data: 2004-03-15 22:42:40
    Temat: oddecydowanie się z kursu
    Od: misio <b...@m...kropek>

    Co prawda faktycznie moja wina, ale się zastanawiam jakie bym mial szanse.
    Po prostu czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy zapłaconych za kurs prawa
    jazdy. Tzn. oddecydowałem się (jakby co żadne godziny nie wyjeżdżone ani nic
    z tych rzeczy upłynął jedne dzień od podpisu), a jedyny złożony podpis to na
    wniosku o złożenie prawa jazdy. A dowodem wpłaty jest pokwitowanie (jeśli
    cokolwiek ważnego to znaczy to KP nr 157/04). Więc czy są jakieś szasne czy
    to tylko zależy od dobrej woli (czy mają prawo np. potrącić jakąś część sumy
    itd.)?

  • 2. Data: 2004-03-15 23:11:33
    Temat: Re: oddecydowanie się z kursu
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "misio" <b...@m...kropek> napisał:

    > Tzn. oddecydowałem się

    a tak offtopic, to czy w Twoim regionie, jest to popularne slowo? czy
    tez tak Ci sie pomyrdalo z 'rozmyslilem' ?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448