    From: "Cichy" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odbieranie cudzej korespondencji
    Date: Sat, 4 Jan 2003 08:47:01 +0100

    > a ten, ktory odbiera moja korespondencje? Jest do udowodnienia, ze czynil
    > w zlej wierze.

    Na początek załatw listonosza bo to najprostsze. Generalnie Poczta dba o
    wizerunek i wezwie takiego na dywanik.
    Prawdopodobnie nie bedzie dalej współpracował z tamta osobą (jezeli zalezy
    mu na pracy)
    Gdyby sprawa była bardzo powazna ja posunął bym się do małej prowokacji. W
    obecności urzednika kontroli poczty i Policji kazałbym wysłałać do siebie
    jakiś ważny list z Urzedu. Czysty bez odcisków palców. A nastepne kazałbym
    ten list sprawdzić na okoliczność tych odcisków.

    Wszystko zależy czy nie jest to przerost formy nad treścia. Jeżeli sprawa
    jest naprawde powazna to nalezy do tego działania zmusić policje i pocztę.

    Cichy