    From: "Binio" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ochrona praw nabytych a zmniejszenie renty z ZUS
    Date: Thu, 5 Feb 2004 07:07:34 +0000 (UTC)

    Jean <j...@w...pl> napisał(a):

    > Art. 163. KPA
    > Organ administracji publicznej może uchylić lub zmienić decyzję, na mocy
    > której strona nabyła prawo, także w innych przypadkach oraz na
    > innych zasadach niż określone w niniejszym rozdziale, o ile przewidują to
    > przepisy szczególne.
    >
    > np. jest to blad "pisarski", sam przez 8 lat pracy az 1 raz z tego
    > korzystalem ;)
    >
    > ew. Art. 145 par.1 ust.5 KPA, ale mysle ze tutaj nie znajdzie zastosowania,
    > chyba ze byly dostarczone jakies nowe dokumenty
    >
    > Jean

    Wielkie dzięki - rozjaśniło mi to trochę sprawę. Jedynym plusem tego całego
    bałaganu (jeśli można w ogóle mówić tutaj o jakimś plusie) jest to że, nie
    będą mogli się ode mnie domagać zwrotu części renty, która była przyznana na
    podstawie wyśrubowanych wskaźników. A wszystko przez błąd urzędnika ZUSu...

    Zakład Usług Satyrycznych - It's not fun anymore...