eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoochrona danych osobowych a programy w firmie typu platnik, place › Re: ochrona danych osobowych a programy w firmie typu platnik, place
  • Data: 2002-07-31 10:00:09
    Temat: Re: ochrona danych osobowych a programy w firmie typu platnik, place
    Od: Daniel/Dan/Sniegon <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze mi sie jedno pytanie przypomnialo. Jakie to maja byc szkolenia ?

    Zle sie troche wyrazilem - chodzilo mi o zapoznanie sie z regulaminem
    korzystania z takiej bazy (podpis pracownika ze sie zapoznal),
    zapoznanie ze sposobem zabezpieczenia tych danych itp.
    To praktycznie robi administrator danych osobowych firmy, tak
    zeby pracownik wiedzil co mu wolno a czego nie wolno.

    Pozdrawiam
    Dan