    From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ochrona danych, a ślub kościelny
    Date: Wed, 29 Jan 2003 10:47:31 +0100

    > ATY - kim jesteś? :)))
    > freni

    Ktos juz odpowiedzial co jezeli zrobiles pani Zuzie psikusa. jak wyjda
    zapowiedzi a zna cie tylko z imienia i nazwiska to wstanie i powie ze ma
    cos przeciwko temu aktowi ... i kupa ze slubu.
    To tak w uproszczeniu.
    A ja jestem szarym czlowiekiem. Malym trybikiem w wielkiej machinie. Przez
    niektorych uwazanym za niepotrzebny. Al jak sie wywali za duzo takich
    trybikow niepotrzebnych to moze sie okazac ze zostaly tylko te ogromne tryby
    ktorych nie ma co poruszyc.

    AJA

    http://www.gazeta.pl/usenet/