    From: Kocureq <a...@...stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ocena jakości wykonania usług budowlanych
    Date: Tue, 14 Oct 2008 08:25:46 +0200

    Robert Tomasik pisze:

    > A czego ma ta ekspertyza dotyczyć i jaka jest wielkość tego mieszkania.
    > W praktyce praca biegłego na terenie to pewnie góra kilka dni. Ile
    > będzie później pisał, to już jego sprawa. Cena trudna do oceny, ale
    > później zapłaci to pozwany, jeśli przegra.

    Tak, ale ten biegły jutro do mieszkania nie przyjdzie, prawda? Więc
    dlatego piszę - w praktyce.

    Składam dzisiaj / jutro powództwo do sądu, za ile mogę się spodziewać
    wizyty biegłego?

    Cena - dość ważna do oceny. Jak wyjdzie 1000 zł, to przeżyję. Jak 10000
    zł, to już będzie to dla mnie ciężki orzech do zgryzienia, żeby to
    skredytować na dłuższy okres czasu wykonawcy.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \