  • 1. Data: 2005-08-22 17:08:04
    Temat: oc zgłoszenie szkody auta
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Córka jadąca moim samochodem na wczasy została potracona przez inny samochód
    .Szkoda: wgięty zderzak,pogięte blachy.Uderzył do niej(auta) ,samochód na
    niemieckich tablicach,przyjechała policja spisała protokół,ukarała sprawcę
    (niemca) mandatem.Na drugi dzień ,córka udała się do pobliskiego pzu(jestem
    tam ubezpieczony) żeby zgłosić szkodę.Powiedziano jej że nic ich to nie
    obchodzi,bo z tym ubezpieczycielem oni nie współpracują i mają iść do
    warty,a z warty odesłano ich do hestii)),hestia była zamknięta,była tam
    dzisiaj.Czas goni trzeba wracać do domu a sprawa stoi w miejscu.Czy będąc
    ubezpieczonym w pzu,kochane pzu może odsyłać od annasza do kajfasza i nie
    przyjąć zgłoszenia szkody.Samochód nie jest cenny(polonez),zastanawiam się
    czy nie naprawić tego na własny koszt,trzeba jakoś przyjechać.Ale czy
    darować to pzu? Nie wiem?Poradźcie.Ubezpieczyciel niemca to Garanta
    versicherung,jakieś badziewie chyba.
    pzdr minoryt

  • 2. Data: 2005-08-22 20:15:54
    Temat: Re: oc zgłoszenie szkody auta
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Witam,

> [...]
    > przyjąć zgłoszenia szkody.Samochód nie jest cenny(polonez),zastanawiam się
    > czy nie naprawić tego na własny koszt,trzeba jakoś przyjechać.Ale czy

    Szkode wyplaca ubezpieczyciel *sprawcy*. PZU nic do tego nie ma.
    Musisz zglosic sie do ubezpieczyciela w Polsce, ktory wspolpracuje z tym
    niemieckim. Namiary juz Ci dali.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 3. Data: 2005-08-23 11:55:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    minoryt napisał(a):

    > Ubezpieczyciel niemca to Garanta versicherung,jakieś badziewie chyba.

    No i tam nalezy zalatwiac ta sprawe.
    Twoje PZU nie jest tu zadna strona, bo z tego co (miedzy wierszami)
    wyczytalem, to masz wykupione w PZU tylko OC.
    OC jest ubezpieczeniem od odpowiedzialnosci cywilnej, czyli PZU bedzie
    placic jesli Ty spowodujesz wypadek.

    No chyba ze jeszcze glebiej pomiedzy wierszami napisales ze masz rowniez
    AC w tym PZU. Wtedy robi sie to tak, ze szkode likwidujesz z AC w PZU, a
    PZU juz sobie tego versierunga sciga po swojemu.

    Generalnie to strona ktora ma zaplacic jest ten niemiecki
    ubezpieczyciel. Jezeli ma jakies przedstawicielstwa w Polsce to musisz
    sie tam udac. Pewnie ta Hestia/Warta to wlasnie to.