    From: "minoryt" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oc zgłoszenie szkody auta
    Date: Mon, 22 Aug 2005 19:08:04 +0200

    Córka jadąca moim samochodem na wczasy została potracona przez inny samochód
    .Szkoda: wgięty zderzak,pogięte blachy.Uderzył do niej(auta) ,samochód na
    niemieckich tablicach,przyjechała policja spisała protokół,ukarała sprawcę
    (niemca) mandatem.Na drugi dzień ,córka udała się do pobliskiego pzu(jestem
    tam ubezpieczony) żeby zgłosić szkodę.Powiedziano jej że nic ich to nie
    obchodzi,bo z tym ubezpieczycielem oni nie współpracują i mają iść do
    warty,a z warty odesłano ich do hestii)),hestia była zamknięta,była tam
    dzisiaj.Czas goni trzeba wracać do domu a sprawa stoi w miejscu.Czy będąc
    ubezpieczonym w pzu,kochane pzu może odsyłać od annasza do kajfasza i nie
    przyjąć zgłoszenia szkody.Samochód nie jest cenny(polonez),zastanawiam się
    czy nie naprawić tego na własny koszt,trzeba jakoś przyjechać.Ale czy
    darować to pzu? Nie wiem?Poradźcie.Ubezpieczyciel niemca to Garanta
    versicherung,jakieś badziewie chyba.
    pzdr minoryt