    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiazujacy format dokumentow?
    Date: Fri, 16 Feb 2007 02:37:16 +0100

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:er0blh$m9e$2@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Robiłem fotkę monitora, pod różnymi kątami, przy 6 świadkach i
    > notariuszu.
    >
    > A naprawdę to oczywiście wydruk. No i rzecz jasna plik na dysk po
    > wieczne czasy...

    No tak, papier wszystko przyjmie. Zawsze mnie śmieszyło powoływanie się,
    pokazując kartkę papieru, na formułkę "to jest dokument elektroniczny"
    (w przypadku gdy osoba której pokazujemy ten dokument nie chce go
    przyjąć do wiadomości z powodu braku podpisu/pieczątki). Inna sprawa, że
    oczywiście na takiej kartce ani podpisu ani pieczęci być nie musi.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak