  • 1. Data: 2006-07-10 09:36:19
    Temat: obowiazki prawne po zawarciu zwiazku malzenskiego
    Od: "P1" <p...@t...pl>

    Czy mezczyzna po zawarciu malzenstwa musi dokonac jakichs czynnosci
    informacyjnych dla urzedow, bankow ?

    Mam na mysli urzad miasta (dowod osobisty mam nowy), urzad skarbowy, bank
    (kredyt, rachunek biezacy) ?

  • 2. Data: 2006-07-10 12:03:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    P1 [###p...@t...pl.###] napisał:

    W banku musisz zmienić numer dowodu osobistego. Podobnie w Urzędzie
    Skarbowym, bo jest w zgłoszeniu NI_-3 (nie wiem po co, ale jest).

  • 3. Data: 2006-07-10 20:29:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > W banku musisz zmienić numer dowodu osobistego. Podobnie w Urzędzie
    > Skarbowym, bo jest w zgłoszeniu NI_-3 (nie wiem po co, ale jest).

    Ale po co ma zmieniac numer DO? Przeciez napisal ze DO ma nowy a tego w
    przypadku zawarcia malzenstwa nie trzeba juz zmieniac - no chyba ze
    zmieniaja sie dane w nim zawarte - np nazwisko.

    Jacek

  • 4. Data: 2006-07-10 21:07:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    castrol [###j...@w...wp.pl.###] napisał:
    > Ale po co ma zmieniac numer DO? Przeciez napisal ze DO ma nowy a
    tego w
    > przypadku zawarcia malzenstwa nie trzeba juz zmieniac - no chyba ze
    > zmieniaja sie dane w nim zawarte - np nazwisko.

    Przez słowo "nowy" zrozumiałem, że go wymienił.

  • 5. Data: 2006-07-10 22:52:37
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Zastanowiłbym się nad ZUS-em (poprzez zakład pracy).
    JaC