eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiazki administratora sieci w firmie, po jego zwolnieniu › Re: obowiazki administratora sieci w firmie, po jego zwolnieniu
    From: "BartekK" <s...@s...cfu.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiazki administratora sieci w firmie, po jego zwolnieniu
    Date: Mon, 20 Dec 2004 16:49:02 +0100

    > Nie przejmuj sie. Stosuj twardo "Najpier kasa za wykonaną robote".

    nie zalezy mi na kasie od nich, poniewaz nawet wg optymistycznych
    zalorzen mialo byc okolo 1000zl na reke miesiecznie co daje 5000zl, a
    chca dostac serwer oraz system na nim stworzony ktory wyceniam duzo
    wyzej. Zwlaszcza system...

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696 455098
    s...@s...cfu.com.pl GG# 23319