eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Date: Thu, 8 Sep 2005 22:30:36 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <dfq716$k6k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dfq0t8$k3t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbc82.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1126211430 20692 83.23.28.82 (8 Sep 2005 20:30:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Sep 2005 20:30:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:325860
    [ ukryj nagłówki ]

    > Kupiłam ciśnieniowy ekspres do kawy. Ekspres nie został sprawdzony w
    > sklepie. Na miejscu gwarancja nie została podbita przez sprzedawcę. Przy
    > pierwszym urochomieniu w domu okazało się, że ekspres jest niesprawny.
    > Sprzedawca poinformował, iż konieczny jest proces reklamacyjny, czyli
    > naprawa towaru po podbiciu gwarancji. Nie chce wymienić towaru na nowy.
    > Co proponujecie?
    > Czy sprzedawca nie ma obowiązku umożliwienia sprawdzenia sprzętu na
    > miejscu
    > i czy w związku z tym fakt, iż na miejscu nie podbijają gwarancji oznacza,
    > iż klient ma możliwość sprawdzenia towaru w domu i w razie usterki wymiany
    > na nowy?
    > Dzieki
    > Łukasz

    poczytaj na stronie federacji konsumentow, niezgodnosc towaru z umowa, nie
    wiem, czy ma obowiazek, ale jesli robi problemy ze sprawdzeniem sprzetu to z
    wszelkimi reklamacjami napewno bedzie robil problemy :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1