  • Data: 2003-02-07 15:17:01
    Temat: Re: ntg. legalnosc nagrywarek cd
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec co jak mam (a przyznam sie ze mam) skopiowanego windowsa i nagrywarke
    > domu to grozi mi wyzej wymienione?? Powiedzmy ze uzywam wielu programow na
    > kompie offic itp i zaden z nich nie jest orginalny wiem ze to zle ale
    kurde
    > nie handluje tym na gileldzie ani nie sprzedaje 100 kopi!! Czy samo
    > podejrzenie wystarczy do przeszukania mieszkania aaa i co jak nic nie
    > znajda? I jeszcze jedno co mozna nagrywac a co nie? mniemam ze
    > oprogramowania nie ale mp3 filmy divix itp ??? wszystko oczywiscie na
    wlasny
> [...]

    1. jezeli dobrze interpretuje ustawe, to uzywanie nie jest karane

    2. karane jest m.in kupowanie takich programow (pirackich) itp

    3. podejrzenie oczywiscie wystarcza

    4. jak nic nie znajda to nic nie znajda, wyjda z domu, nawet
    nie przeprosza

    5. nie mozna nagrywac tak programow jak i innych utworow
    objetych prawami autorskimi

    6. podczas twojej nieobecnosci tez mozna ci przeszukac
    chalupe, policja musi jednak sprowadzic jakiegos swiadka

    7. haslo na bios ? no co ty ... wyciagna bateryjke z komputera,
    wloza i po hasle, a jak nie potrafia, to zabezpiecza i na komendzie
    jakis fachowiec to zrobi

    Konrad