    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowy program komputerowy - jak skonstruować licencj
    Date: Mon, 12 Jul 2004 11:46:52 +0200

    > no tak. Ale jeśli licencja stwierdzała by że:
    > "Nie wolno Ci kopiować programu"
    > to czy ja, również nie pozwalając na to muszę to ująć w inny sposób ?
    > np:
    > "Kopiować Ci programu nie wolno"
    > Jeśli napiszę w jednakowy sposób, to co ?, złamię prawo autorskie ?
    > Jeśli mi chodzi o to aby dokłanie chronić program jak MS Word, to moja
    > licencja powinna być identyczna z tą z MS worda. Czy też mam zmieniać
    > szyk zdań, zamieniać zdania na gramatycznie niepoprawne, albo jak w
    > przytoczonym przykładzie , na brzmiące co najmniej dziwnie. (?)

    to jest autorski teskt microsoftu, masz tyle milionow softu, sciagnij
    cokolwiek, poczytaj i poskladaj,
    chcesz kopiuj, ale nie od microsoftu, nie polecam tego rozwiazania.

    > potrafię, tylko nie chcę mi się. Chcę iść po najmiejszej możliwej linii
    oporu.
    > Poza tym program jest przeznaczony na jeden konkretny system operacyjny

    windows 95, win 98, win 2000 , win nt, win xp to sa rozne systemy zeby nie
    bylo nieporozumien.
    Kazdy z nich ma inna licencje.

    > czyli jednak można kopiować fragmenty i zlepić do kupy...

    tak tylko nie od "GIGANTA" :)

    > pozdrowienia
    > rgx.

    ja rozwiez