    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowy dowod a panstwo policyjne
    Date: Sat, 05 Jan 2008 20:21:14 +0100

    kam wrote:

    > zgubiłeś w tej interpretacji część zdania po 'lub'
    >
    > KG

    Które "lub" masz na myśli? Żeby nie było wątpliwości cytuję całość:

    Art. 9 ust. 2a: ,,Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy trwający
    ponad 3 miesiące należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby
    zgłaszającej pobyt stały lub czasowy trwający ponad 3 miesiące, dokonane
    przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do
    lokalu, oraz, do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu
    tego podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może
    być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja
    administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł
    prawny do lokalu.''

    Wyciąłem pobyt czasowy, oraz zdanie drugie - definicję czym jest
    dokument potwierdzający tytuł prawny. Meldujący się ma natomiast
    przedstawić *potwierdzenie pobytu w lokalu*, a nie tytuł prawny.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak