    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowy dowod a panstwo policyjne
    Date: Wed, 2 Jan 2008 22:16:29 +0100

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:flgpae$42$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > niechetny do pracy w Polsce pisze:

    > Jak ja lubię takich mądrali, który mi lenistwo i nierozsądek udowadniają.
    > Potrzebny Ci był dowód?? Potrzebny. A ja ten dowód mogę sobie w d*
    > wsadzić. Leży gdzieś w szufladzie od 100 lat, więc tym

    hehe zgadzam się, jak chciałem wymienić dowód jakieś pół roku temu to
    szukałem starego 2 dni w domu...

    > bardziej nie mam ochoty poświęcać mojego cennego czasu (który i tak
    > użytkuję na zarabianie na podatki) na latanie po urzędach. A jak jeszcze
    > wiąże się to w wydaniem nawet tych marnych 50 PLN to mam to kompletnie w

    30 zł, które zapłaciłem już pół roku temu w kasie urzędu, po czym
    dowiedziałem się, że z wypełnionym wnioskiem mam przyjść za 2 dni.. niestety
    nie miałem od tego czasu możliwości w miejscu zameldowania zrobić tego
    osobiście, Tak więc mam wypełniony wniosek i zapłacone 30 zł hehe

    > d*. Wymienię, jak będę kolejny raz przez przypadek przejeżdżał koło urzędu
    > i akurat nie będzie tam kolejki.

    ja tak samo zamierzam i pewnie potrwa to kilka miesięcy, do niczego nie jest
    mi potrzebny ten dowód, niepamiętam kiedy go używałem a mam kilka innych
    dokumentów, którymi posługuję się bez problemu na całym świecie.. dowód nie
    jest mi absolutnie do niczego potrzebny. Kupowałem samochody, ziemie, dom a
    nawet konta w bankach w kraju i poza zakładałem używając paszportu. A
    kwestie przygłupów lepiej-wiedzących i przepisów nie wiadomo do czego poza
    sponsorowaniem nierobów z PWPW pozostawić lepiej bez komentarza. Jak ktoś
    potrzebował DO z powodu braku innych dokumentów, to faktycznie współczuję
    fatalnych przepisów.

    jeśli zdarzy mi się kiedyś zapłacić jakiś mandat za brak dowodu to z
    przyjemnością taki świstek zostawie sobie na pamiątkę i oprawię w ramkę..;))
    Zresztą znając naszych urzędasów za parę miesięcy znowu mogą coś
    wykombinować z wymianą dokumentów hehe

    pzdr,
    dkzzzzzzz.