    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe skrzynki pocztowe a zycie na wsi
    Date: Tue, 8 Sep 2009 09:56:56 +0100

    darmo.html

    > Dzieki za linka, jednak to tylko notka prasowa, tam tez jest jedynie
    > tajemnicza "dyrektywa UE" i kompletnie zadnych danych, jaka dyrektywa,
    > numer, data... nic...
    > Tylko wspomniane w jednym zdaniu a caly rtekst dotyczy ile to polacy beda
    > placic za uzywanie drog... bo tak ma byc zgodnie z unijna dyrektywa ktorej
    > nie ma!

    Przegladnelem strony agencji zajmujacej sie utrzymaniem drog w UK i nic tam
    nie ma. Nie planuje sie zadnego poboru oplat na autostradach rzadowych!
    www.higways.gov.uk
    Ani na zadnej innej drodze.
    Byly plany prywatyzacji autostrad w UK za rzadow najpierw Margaret Thather a
    potem J. Major jednak zostaly odrzucone na samym starcie i raczej nikt nie
    zdecyduje sie do tego wrocic.
    Cos mnie sie zdaje, ze rzad ktory sprawuje wladze w Polsce znow chce oszukac
    i okrasc Polakow!