  • 1. Data: 2006-08-09 16:08:37
    Temat: nowa taksa notarialna - gdzie?
    Od: "jola" <j...@p...pl>

    Czy ktoś wie, gdzie można znaleźć najnowsze stawki taksy notarialnej?
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-08-09 16:14:11
    Temat: Re: nowa taksa notarialna - gdzie?
    Od: wombi <j...@d...pl>

    jola napisał(a):
    > Czy ktoś wie, gdzie można znaleźć najnowsze stawki taksy notarialnej?

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    Wybierz wyszukiwanie, wpisz słowa "w sprawie taksy notarialnej",
    nastepnie "szukaj" i gotowe.

  • 3. Data: 2006-08-09 17:13:42
    Od: "jola" <j...@p...pl>

    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    > Wybierz wyszukiwanie, wpisz słowa "w sprawie taksy notarialnej", nastepnie
    > "szukaj" i gotowe.

    Dzięki, ale chodzi mi o to ostatnie, najnowsze, z tego roku, a tam są tylko
    rozporządzenia z lat 1991-2001...

  • 4. Data: 2006-08-09 17:51:09
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "jola" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie, gdzie można znaleźć najnowsze stawki taksy notarialnej?
    > Z góry dziękuję.

    a google to co? :>

    http://irbis.home.pl/centrum/taksa_not.htm

    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2006-08-09 18:38:09
    Od: wombi <j...@d...pl>

    jola napisał(a):

    > Dzięki, ale chodzi mi o to ostatnie, najnowsze, z tego roku, a tam są tylko
    > rozporządzenia z lat 1991-2001...

    A ja widze,ze jest tam nowelizacja,ktora pochodzi z 2005r.

  • 6. Data: 2006-08-09 19:16:09
    Od: "jola" <j...@p...pl>

    > a google to co? :>

    google pokazuje właśnie to co poniżej, czyli z 2004 roku, a chodzi mi o
    najnowsze rozporządzenie, sprzed paru dni chyba...

  • 7. Data: 2006-08-09 19:31:32
    Od: wombi <j...@d...pl>

    jola napisał(a):
    > chodzi mi o
    > najnowsze rozporządzenie, sprzed paru dni chyba...

    Nie ma nic takiego.Moze dopiero Minister wydal rozp.nowelizujace ale
    jeszcze nie jest ogloszone, wiec nie obowiazuje.

  • 8. Data: 2006-08-09 19:41:52
    Od: wombi <j...@d...pl>

    jola napisał(a):
    > chodzi mi o
    > najnowsze rozporządzenie, sprzed paru dni chyba...

    A moze tobie chodzi o: rozp.MS z dnia 27 sierpnia 2001 r. w sprawie
    pobierania przez notariuszy opłat sądowych od wniosków o wpis do księgi
    wieczystej zamieszczanych w aktach notarialnych ,he?.Ostatnia
    nowelizacja weszla w zycie 16 czerwca br. I na stronie Sejmu jest ta
    nowelizacja.
    Ja caly czas pisalem o rozp. MS w sprawie maksymalnych stawek taksy
    notarialnej z czerwca 2004r.

  • 9. Data: 2006-08-09 21:09:55
    Od: "jola" <j...@p...pl>

> [...]
    > weszla w zycie 16 czerwca br. I na stronie Sejmu jest ta nowelizacja.
    > Ja caly czas pisalem o rozp. MS w sprawie maksymalnych stawek taksy

    Podobno kilka dni temu weszło w życie nowe rozporządzenie w sprawie maks.
    st. taksy not., w którym znacznie obniżono te stawki, do granic opłacalności
    (dla notariuszy oczywiście) - no i tych informacji szukam.

  • 10. Data: 2006-08-10 14:11:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    jola napisał(a):
    > Podobno kilka dni temu weszło w życie nowe rozporządzenie w sprawie maks.
    > st. taksy not., w którym znacznie obniżono te stawki, do granic opłacalności
    > (dla notariuszy oczywiście) - no i tych informacji szukam.

    więc przejrzyj ostatnie dzienniki ustaw
    jakiś problem?

    KG