eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa › Re: "nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa
  • Data: 2003-03-19 13:54:45
    Temat: Re: "nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa
    Od: Jakub Urbaniak <k...@s...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule <b59kpp$ckf$1@atlantis.news.tpi.pl> Marcin Olender napisał(a):
    >
    >> Zakladajac, ze uwzgledni nasza reklamacje to na upartego moze tej naprawy,
    >> wymiany, zwrotu gotowki dokonywac nawet przez pol roku ? Tak to
    >> zrozumialem. I tak jest ?
    >>
    > Jesli tego wymagaja okoliczności to tak jest :
    >
    > Art 8.4:
    >
    > [..]Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się
    > rodzaj towaru i cel jego nabycia.
    >
    > Należy uznać, że naprawa/wymiana powninna nastąpić niezwłocznie.

    Ale jest to chyba kolejny z "martwych" przepisów. Bo co można zrobić jak
    np. sprzedawca przez pół roku nie "załatwi" reklamacji i będzie się
    tłumaczył np., że mu nie działają telefony, albo zmyśli, że w hurtowni nie
    ma takiego towaru.

    Jak np. jest ze zwrotem gotówki ? Na co mam czekać ? Na decyzję sprzedawcy
    ? Też mogę czekać pół roku, bo będzie twierdził, że się przez tyle czasu
    zastanawia. A może się mylę ? (chciałbym)

    --
    Pozdrawiam !

    Jakub Urbaniak, k...@s...slupsk.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1