  • 1. Data: 2004-09-16 18:45:44
    Temat: notariusz
    Od: "CR" <B...@a...pl>

    Witam.
    Mam pytanko:

    Uważam, że umowa osób trzecich zawarta u notariusza narusza moje
    prawa.(działa na moją szkodze).
    Czy jest ewentualnie jakas droga , która by tą umowę unieważniała?
    Jak jest procedura(tak w przybliżeniu)?

    pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2004-09-16 20:14:14
    Temat: Re: notariusz
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 20:45:44 +0200, CR napisał(a):

    > Uważam, że umowa osób trzecich zawarta u notariusza narusza moje
    > prawa.(działa na moją szkodze).
    > Czy jest ewentualnie jakas droga , która by tą umowę unieważniała?
    > Jak jest procedura(tak w przybliżeniu)?

    A co za umowa?

    --
    Wiktor

  • 3. Data: 2004-09-16 20:37:08
    Od: "CR" <B...@a...pl>

    Użytkownik "Wiktor" <w...@l...WYTNIJ.com> napisał w wiadomości

    > A co za umowa?

    zwykła uwowa. a możesz sprecyzować jakos swoje pytanie? (nie jestem
    prawnikiem).

    dotyczy obrotu gruntem...
    zobacz moja wiadomość "nieruchomość" i jak cie zainteresuje do sprecyzuje
    cos bardziej...
    Była to sprzedaż gruntu stanowiącego dojazd do działki osobie trzeciej (też
    jestem
    współwłascicielem tej drogi),
    nie musi być jakiegoś pierwokupu czy czegos podobnego?

    W urzędzie (pewnym) powiedziano mi, że notariusz nie powinien przeprowadzić
    sprzedaży, dlatego sie pytam o możliwości unieważnienia takiej umowy.

    pozdrawiam