    From: "Polon" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: noclegi w firmie
    Date: Fri, 16 Apr 2004 11:16:04 +0200

    > Wiesz, to chyba nie ma większego znaczenia czy wylewałeś szambo, czy
    > czyściłeś mu buty....Generalnie, uważam, jeżeli nie było zapisu w umowie,
    że
    > tam będziesz mieszkał i płacił za to, to możesz być spokojny...wyluzuj
    się.
    > Pozdro martiN

    Dzięki za rady i mam jeszcze coś:

    kolejny interesujący fakt to taki iż w przysłanym mi wyliczeniu za noclegi w
    2001 roku brakuje dwóch miesięcy mojego zatrudnienia, a ja pracowałem cały
    rok. Dowiadywałem się w ZUS-ie czy mój były pracodawca odprowadzał za mnie w
    tych miesiącach składki - otóż nie! Powiedzieli że byłem wtedy na urlopie
    bezpłatnym !!! Przecież ja na żadnym urlopie nie byłem, nie wypełniałem
    żadnego wniosku urlopowego ani żadnej karty urlopowej - nigdzie nic nie
    podpisywałem!!! To jest karalne!!!(mam na to papier z ZUS-u kod
    świadczenia/przerwy 111)

    p...@i...pl
    p...@o...pl
    p...@b...pl