eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancji › Re: niezgodność z umową po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: redgrist <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Date: Fri, 16 Feb 2007 12:12:57 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <er43jk$fnf$1@news.onet.pl>
    References: <er42fj$2p2$1@inews.gazeta.pl> <er42p3$cjq$1@news.onet.pl>
    <er437t$652$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.208.67
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1171624372 16111 83.238.208.67 (16 Feb 2007 11:12:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Feb 2007 11:12:52 +0000 (UTC)
    X-Sender: NlYZBE0QkYLMlsxNMGrLlw==
    In-Reply-To: <er437t$652$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:446330
    [ ukryj nagłówki ]

    hefalump napisał(a):
    > Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl...
    >
    >> a co mu dolega?
    >
    > * Pierwsza sprawa - nie działająca czujka zamknięcia obudowy, co jak
    > wiadomo
    [pyk]

    Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu.
    Ja tak zawsze robie, maja tak naprawić abym był zadowolony.
    Minusem jest czas oczekiwania, czy ten problem występował jak
    sprawdzałeś go na ladzie sklepowej? Port FW to może ciężko by było
    sprawdzić ale...no właściwie te uszkodzenia są mało widoczne na dzień dobry.
    Ja bym reklamował, zależy jakiej firmy ale serwisów pewnie jest kilka.



    redgrist

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1