    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgłoszona darowizna od rodziców
    Date: Wed, 25 Nov 2015 14:36:42 -0600

    ddddddddd wrote:

    > ubrać to można w dowolne słowa, bo w zasadzie jeśli nie zostanie
    > odwołana to będzie to rażąca niewdzięczność
    > cytuję:
    > " Kolejny przykład to naruszenie przez obdarowanego spoczywających na
    > nim obowiązków wynikających ze stosunków osobistych, w tym również
    > rodzinnych, łączących go z darczyńcą. Chodzi tu o odmówienie pomocy w
    > chorobie, czy odmowę jakiejkolwiek innej pomocy osobie starszej" - te
    > przesłanki wystąpią, a ja o tym wiem już teraz.
    >

    > biorę też pod uwagę inne opcje, dlatego też pytam np. o pożyczkę

    podstawy odwołania darowizny maja wystąpić najpierw, a nie pożniej.
    Generalnie kombinowanie to ślepa droga i do niczego nie doprowadzi.

    jakie papiery i dokumenty istnieją na tą darowizno-pozyczke?
    w ogole to wezcie jakiegos doradcę podatkowego bo bawicie się grubą kasą
    nie mając zielonego pojecia jak to zrobic bezboleśnie.