  • 1. Data: 2007-10-15 14:09:21
    Temat: niezapłacona faktura DG i pozew w sądzie gospodarczym
    Od: "kristof" <...@p...fm>

    Witam wszystkich,
    taka sytuacja, minęła juz 3 m-ce temu płatnośc faktury dla pewnej firmy na
    kwote 10tys,
    w miedzyczasie spłaciłem 5tyś, i mniej wiecej tyle samo zostało,
    dzisiaj dostalem pozew do sądu gospodarczego z ktorego wynika ze wisze im
    9tyś, złozony przez firme ktorej wisze tą kase.
    Pozew był złozony miesiąc temu i stąd różnica w kwotach.

    No i co dalej, gdy spłaciłbym natychmiast cała wymagalna kwotę to rozprawa
    sie nie odbedzie, czy raczej tak czy inaczej mnie to czeka, i koszty
    poniose??

  • 2. Data: 2007-10-15 14:30:21
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    kristof pisze:
> [...]
    >
    > No i co dalej, gdy spłaciłbym natychmiast cała wymagalna kwotę to
    > rozprawa sie nie odbedzie, czy raczej tak czy inaczej mnie to czeka, i

    Czy wraz z pozwem dostałeś nakaz zapłaty, czy wezwanie na rozprawę?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-15 14:53:34
    Od: "kristof" <...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy wraz z pozwem dostałeś nakaz zapłaty, czy wezwanie na rozprawę?

    Na pozwie jest napisane że sąd wzywa do wniesienia odpowiedzi na pozew w
    terminie 14 dni od otrzymania pozwu pod rygorem wydania wyroku zaocznego.

  • 4. Data: 2007-11-19 08:20:38
    Od: "kristof" <...@p...fm>

    > Na pozwie jest napisane że sąd wzywa do wniesienia odpowiedzi na pozew w
    > terminie 14 dni od otrzymania pozwu pod rygorem wydania wyroku zaocznego.

    wysłałem do sądu wyjasnie ze spłaciłem cala nalezność oraz potwierdzenia
    wpłaty,
    otrzymałem z sadu pismo ze nie dokonałem odpowiedzi formalnej na pozew wraz
    z odpisem, i jezeli tego nie zrobie zostanie wydany wyrok zaoczny.

    co to jest ta formalna odpowiedź, i odpis tego pozwu?
    dzieki, pozdrawiam