    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezapięte pasy pasażera
    Date: Wed, 21 Jul 2010 13:50:33 +0100

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    news:4c45836d$0$2607$65785112@news.neostrada.pl...

    > No kolega pisze, że straszne problemy by miał jakby nie chciał jechać z
    > niezapiętą pasażerka.
    > Jestem ciekawa jakie to straszne problemy?

    I czy wieksze niz ma teraz?
    Jak to szefowa, to na 99% go zniszczy - prawdopodobnie ja na to stac
    (adwokaci).
    Nie wiem, jak mozna tak swoim zyciem nonszalacko szastac i nie myslec o
    konsekwencjach...
    Jesli to szefwa i by wylala z pracy.. zawsze moze byc nastepna, a tak, same
    klopoty.
    Warto by byloo, by ludzie zaczeli wreszcie dbac o swoje! A nie ulegac presji
    jak ten w smolensku. Bo predzej czy pozniej ale to sie dokladnie tak konczy.