    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwy sprzedający - prośba o pomoc
    Date: 29 Dec 2005 12:41:14 +0100

    > Tam nigdzie nie było napisane, że polonez nie jest na chodzie.

    To nie ma żadnego znaczenia. Ten samochodopodobny wyrób, nawet jeśli jest na
    chodzie, to w każdej chwili może przestać być, zwłaszcza że nowych sprzętów nie
    ma.

    > Cena,
    > jaka wylicytowała Beatka tez jest zachecająca, żeby powalczyć.

    Jeśli licytowała samochód na allegro to znaczy, że nie ma zbyt wiele pieniędzy.
    A więc nie będzie ją stać na ciągłe wizyty w warsztacie. No chyba, że ma
    mechanika w rodzinie, bo części do tego sprzętu są rzeczywiście tanie. Od wielu
    lat jeżdżę Polonezami, znam się na nich dosyć nieźle, wszystkie naprawy i
    remonty robię samemu (no poza szlifem, bo nie mam maszyny). Ale nigdy,
    przenigdy, nie mam pewności czy dojadę na miejsce.

    > I dlaczego miałaby mieć dość życia z polonezem?

    Bo w czasie holowania nie działa serwo hamulca i ogrzewanie, okna muszą być
    otwarte a teraz zimno jest. Najpierw zdrętwieje noga, potem będą dreszcze, na
    koniec żyć się odechce. Dolicz koszty przeglądów (żaden Polonez nie trzyma norm
    czystości spalin), mandatów za stan techniczny sprzętu, itd.

    Pozdrawiam

    Czapla