  • 1. Data: 2002-09-04 10:30:24
    Temat: nieuczciwy pracodawca
    Od: "abdesign" <a...@w...pl.NOSPAM>

    Witam

    nie wiem czy to dobra grupa ale odpowiedniejszej nie znalazlem
    moj pracodawca nie nalezy ani do ludzi uczciwych ani szczegolnie
    milych - zatrudnia ludzi na umowe o dzielo, po trzech miesiacach
    nieplacenia za wykonywana prace zwalnia, nie placi za nadgodziny
    ktore niezadko wynosza po 100h miesiecznie, ale niestety w zwiazku
    z tym jaka jest sytuacja na rynku pracy, nikt przeciw niemu nie bedzie
    swiadczyl, w firmie jest ok 20 komputerow z ktorych procz systemow
    nie jest licencjonowane zadne oprogramowanie, a w kazdym komputerze
    wartosc oryginalnych programow przekroczyla by znacznie 40-50tys zl.
    zgloszenie tego faktu wydaje mi sie jedynym sposobem na ukrucenie
    praktyk szefa mam do was prosbe o porade - do kogo sie z tym zwrocic,
    rozumiem ze na policje ale z pewnoscia jest jakas specjalna komorka
    zajmujaca sie tego typu przestempstwami. no i jak przedstawic sprawe?

    pozdrawiam artur

    --

    a...@w...pl.NOSPAM
    a...@p...onet.pl.NOSPAM

  • 2. Data: 2002-09-04 13:14:20
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>

    Użytkownik "abdesign" <a...@w...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
    [...]
    Jakiś czas temu był podobny list. Autor dostał
    solidny opierdziel za to, że przez jego zemstę
    parę osób może stracić pracę.

    Może lepiej szefowi po prostu nakopać? ;)))

    Pozdrawiam ... Miroo

  • 3. Data: 2002-09-04 13:27:59
    Od: "abdesign" <a...@w...pl.NOSPAM>

    > Jakiś czas temu był podobny list. Autor dostał
    > solidny opierdziel za to, że przez jego zemstę
    > parę osób może stracić pracę.
    >
    > Może lepiej szefowi po prostu nakopać? ;)))

    w tym przypadku i tak straca, na tym to polega
    zatrudnia, wykorzystuje i wywala czesto nie placac
    wszyscy sa na umowe o dzielo i wszyscy predzej
    czy pozniej zostana oszukani - przynajmniej ci zwykli
    szarzy pracownicy, w d.. nosie mam rownie uczciwych
    wspolnikow szefa, wszyscy maja mase kasy, kupuja nowe
    samochody a dla nas nie maja na pesje

    ps. sam jestem jednym z niewielu (3) pracownikow ktorzy
    pracuja dluzej, jezeli zdecydowalbym sie na taki krok to
    sobie tez odbiore prace

    pozdrawiam artur

    --

    a...@w...pl.NOSPAM
    a...@p...onet.pl.NOSPAM

  • 4. Data: 2002-09-04 16:27:27
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    aa

    Użytkownik abdesign <a...@w...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:al51l0$sqc$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-09-04 17:31:28
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Wed, 04 Sep 2002 15:27:59 +0200, abdesign wrote:

> [...]
    > w d.. nosie mam rownie uczciwych wspolnikow szefa, wszyscy maja mase
    > kasy, kupuja nowe samochody a dla nas nie maja na pesje

    A nie uwazasz, ze skoro to akceptuja, to moze nie maja wyjscia i moze
    jest to dla nich jedyna mozliwosc uzyskania dochodu,

    Chcesz dla czystej satysfakcji dopierdzielic tym ludziom ?

    Zdaje sobie sprawe, ze jestes wkurzony, ale jezeli juz koniecznie chcesz
    dowalic pracodawcy, to moze wymysl cos co nie udezy w innych.

    --
    Wojciech

  • 6. Data: 2002-09-04 17:56:21
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Wed, 04 Sep 2002 19:31:28 +0200, Wojciech wrote:

    > Zdaje sobie sprawe, ze jestes wkurzony, ale jezeli juz koniecznie chcesz
    > dowalic pracodawcy, to moze wymysl cos co nie udezy w innych.

    Moze kurcze zglosic to do panstwowej inspekcji pracy ?

    --
    Wojciech