  • 1. Data: 2002-07-01 20:16:03
    Temat: nieuczciwy adwokat
    Od: ARSLAN <a...@a...waw.pl>

    Witam!!!
    Co zrobić z nieuczciwym adwokatem!!!
    Gdzie można domagać się swoich praw, kiedy adwokat wziął wynagrodzenie
    z góry
    a następnie nie wywiązał się ze swoich obowiązków, nie ma z nim kontaktu
    telefonicznego,
    wymiguje się chorobą i pogrzebami!!!
    pomocy!!!
    Niech ktoś wskaże mi drogę

    --
    ~ arslan ~

  • 2. Data: 2002-07-01 20:28:00
    Temat: Re: nieuczciwy adwokat
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@S...szas.pl>

    Użytkownik "ARSLAN" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z góry
    > a następnie nie wywiązał się ze swoich obowiązków, nie ma z nim kontaktu

    Skarga do rady adwokackiej.
    Przyznam sie ze watpilem w te rade, ale w koncu, po 4 latach (od skargi),
    rozpoczelo sie postepowanie dyscyplinarne wobec pewnej nieuczciwej
    adwokaciny. Sam ocen czy warto. W moim przypadku warto i oby zdechla...

    Sebel

  • 3. Data: 2002-07-01 20:36:03
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "ARSLAN" <a...@a...waw.pl> wrote in message
> [...]
    > z góry
    > a następnie nie wywiązał się ze swoich obowiązków, nie ma z nim kontaktu

    Napisz skargę do Okręgowej rady adwokackiej właściwej dla Twojego adwokata.

    Pozdro
    MAX

  • 4. Data: 2002-07-01 20:41:20
    Temat: Odp: nieuczciwy adwokat
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afqefl$avm$...@n...onet.pl...

    > Napisz skargę do Okręgowej rady adwokackiej właściwej dla Twojego
    adwokata.

    Tak może to się zakończyć zawieszeniem w czynnościach.

    Sandra

  • 5. Data: 2002-07-01 21:05:06
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:afqefl$avm$...@n...onet.pl...

    > adwokata.
    >
    > Tak może to się zakończyć zawieszeniem w czynnościach.

    Złośliwość każe mi zapytać: czy znasz choć jeden taki wypadek? Bo ja nie -
    pomimo rażących uchybień adwokata.

    Pozdro
    MAX

  • 6. Data: 2002-07-01 22:34:30
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Złośliwość każe mi zapytać: czy znasz choć jeden taki wypadek? Bo ja nie -
    > pomimo rażących uchybień adwokata.

    A znasz wypadek, kiedy pomimo razacych uchybien rada sobie problem olala?
    To moze nalezaloby poskarzyc sie na rade? Prasie? To moze byc jedyna szansa,
    zeby cos zmienic. Probowac doprowadzic do wszczecia postepowania
    dyscyplinarnego, a jak to nic nie da, to doprowadzic do tego, zeby rada
    zaczela wreszcie wykonywac swoje obowiazki jak trzeba.
    Niestety chory jest caly system samorzadu zawodowego itp., ktory powoduje,
    ze pod pretekstem dbalosci o jakosc uslug okreslona grupa osob ma zapewnione
    ustawowo minimalne honoraria, moze skutecznie, bez przykladania do swojej
    pracy nalezytej starannosci chronic sie przed konkurencja (bo ma mozliwosc
    niedopuszczania do powstania konkurencji przez uniemozliwianie tysiacom
    absolwentow prawa wykonywanie wyuczonego zawodu). Tylko ta dbalosc o jakosc
    uslug sie gdzies po drodze zgubila...
    Bo niestety prawda jest taka, ze bez konkurencji nie ma jakosci. Moglismy to
    testowac przez wiele lat w ramach poprzedniego ustroju.
    Ale oczywiscie mozna sie na to godzic, od czasu do czasu zalic sie na
    Internecie i modlic sie, zeby nastepnym razem trafic na uczciwego ...
    adwokata, lekarza, egzaminatora na prawo jazdy itp.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 7. Data: 2002-07-01 23:04:15
    Od: top secret <t...@p...com>

    Gdyby byl uczciwy, to co z niego by by? za adwokat?

    Za jednorazowy udzial w sprawie, bez gwarancji osiagniecia czegokolwiek
    chca 500 pln + VAT.

    Uczciwosc nie pozwalala by na takie stawki.

    Zreszta caly nasz system prawny utrudnia zakonczenie sprawy, po to zeby
    to cale towarzystwo starych grzybow moglo zarabiac.

    Pozdrawiam

    TS

  • 8. Data: 2002-07-02 06:08:41
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afqg8p$esq$...@n...onet.pl...

    > Złośliwość każe mi zapytać: czy znasz choć jeden taki wypadek? Bo ja nie -
    > pomimo rażących uchybień adwokata.

    hmmm :-) taki złośliwy jesteś :-) nie warto lepiej się częściej uśmiechać
    :-)
    A czy znam taki przypadek. Z całą odpowiedzialnością tak i to nie jeden .

    Sandra

  • 9. Data: 2002-07-02 16:42:51
    Od: "borg" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:afqefl$avm$...@n...onet.pl...

    > adwokata.
    >
    > Tak może to się zakończyć zawieszeniem w czynnościach.

    tylko ciekawe jak mu udowodnisz

  • 10. Data: 2002-07-03 09:48:37
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:afqg8p$esq$...@n...onet.pl...

    > hmmm :-) taki złośliwy jesteś :-) nie warto lepiej się częściej uśmiechać

    Jaki znowu złośliwy? Gdzie tam złośliwość przyuważyłaś? Najwyżej złość (
    uzasadnioną ).

    > A czy znam taki przypadek. Z całą odpowiedzialnością tak i to nie jeden .

    Taaaak????? Ja nie znam żadnego. Przy wyjątkowo rażących kiwają czasem
    palcem ( upominają ), jak dobry pasterz swoje owieczki. Musi się dopuścić
    przęstepstwa, aby zareagowali ( były ostatnio takie przypadki
    adwokatów-mafiozów, nawet w prasie pisali ). To chyba za wysoko ustawiony
    próg tolerancji, nie uważasz?

    Depi.