eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonietypowe, jak się zachować żeby nie stracić i nie być w sprzeczności z prawem › Re: nietypowe, jak się zachować żeby nie stracić i nie być w sprzeczności z prawem
  • Data: 2007-10-09 08:48:04
    Temat: Re: nietypowe, jak się zachować żeby nie stracić i nie być w sprzeczności z prawem
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:
    (..)
    > Z mojego przypadku: szczytem oszustwa był pewien pan do naprawy
    > piecyka gazowego. Jak się później okazało, piecyk był sprawny (należało
    > go odpowiednio włączyć), natomiast fachowiec udawał nawet, że jedzie do
    > sklepu kupić nową część, za co w sumie wziął 200zł...
    >
    >

    A ja się podłączę z pytaniem takim dziwnym nieco,
    załóżmy, dla przykładu, że oddaję do naprawy/zwrotu z tytułu
    gwarancji/niezgodności jakiś sprzęt składający się z kilku części. Niech
    to będzie telefon komórkowy (telefon i bateria). Bo powiedzmy nie ładuje
    się bateria. Po umówionym terminie przychodzę, a żeby sprzęt dostać chcą
    ode mnie X zł za sprawdzenie i stwierdzenie, że telefon jest sprawny, a
    bateria do kitu. Ja wiem, że oddałem niesprawny, bo sprawdziłem na innej
    bateryjce. Jak odzyskać urządzenie sprawne bez płacenia, i od ręki, bez
    zabawy w pisma? :)

    Albo inny przykład - przynoszę sprzęt z pisemkiem, że niezgodność
    blablabla, a pan(i) mówi - a ja tego nie przyjmuję i nic nie podpiszę,
    nie napiszę pisma, że odmawiam itd. - jak jego/ją zmusić do przyjęcia? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1