    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niestawienie się egzaminatora >>>>
    Date: Mon, 21 Sep 2009 18:56:37 -0500

    Szarlotka wrote:
    > Witam serdecznie! Zwracam się z prośbą o poradę, co zrobić w przypadku,
    > kiedy egzaminator nie stawia się na ustalonym dużo wcześniej egzaminie
    > poprawkowym? Konkretnie chodzi o studia niestacjonarne na prywatnej
    > uczelni. Kanclerz z rozłożonymi rękoma stwierdził, że nie ma z p.dr.
    > żadnego kontaktu i nie wie co się dzieje... (!) Natomiast dziś, drogą @
    > studenci otrzymali informacje o kolejnym terminie tej poprawki
    > wyznaczonym na środę o 8.30.
    > Nie po to człowiek idzie na studia zaoczne, żeby kombinować wolne 2 razy
    > w tygodniu, bo szanowny doktor się nie zjawia.

> [...]

    Nie.

    Możesz złożyć skargę do dziekana i to wszystko co możesz.
    Im więcej się was podpisze tym lepiej.
    jak jeszcze jakiś dziennikarz z wyborczyj by w tej sprawie zadzwonił do
    dziekana, to na pewno taki katalizator by pomógł.

    Dziekan może ukarać pracownika zgodnie ze regulaminem pracy. Tylko musi
    mu sie chcieć.