    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nierozpatrzona reklamacja
    Date: Thu, 19 Jul 2007 13:17:25 +0200

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:f7ne4s$ccf$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy mogę się w tym piśmie domagac również pokrycia ze strony pozwanego
    > kosztów sądowych ?

    jak najbardziej - żądasz zwrotu nalezności głównej wraz z odsetkami od dnia
    nastepnego po dniu ostatnim, do którego PKP miało rozpoznac reklamacje (moje
    zdanie - sąd może inaczej do tego podejsc, ale i tak odsetki ci sie należy,
    zapewne co najmniej od dnia wezwania ich do zapłaty) oraz - tu odpowiedz na
    twe pytanie - takze kosztow sadowych czyli oplaty sadowej, a jak wziales
    adwokata - takze jego kosztow i kosztow pelnomocnictwa (w pozwie piszesz -
    wnosze o zasądzenie takiej a takiej należnosci wraz z ustawowymi odsetkami
    od tego a tego dnia oraz kosztow sadowych (ewentualnie takze kosztow adw.)
    wedlug norm przepisanych

    mysle ze wszystko jasne

    pzdr
    krzysiek