  • Data: 2008-08-16 15:07:22
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ja nie. Ale ktoś inny może z przyzwyczajenia postawić pod
    > dystrybutorem i pójść do sklepiku. Zresztą miejsca postojowe poza
    > dystrybutorami mogą być już zajęte.

    Mam okazję obserwować zachowania kierowców - jeszcze nie widziałam
    takiego, który przyjeżdżająć po cokolwiek, poza paliwem, nie parkowałby
    tuż przy drzwiach wejściowych/przy hali kasowej - bo właśnie przyjechał
    po żarówkę, filterek, duperelek. Ci, którzy tankują i kupują -
    zostawiają samochód pod dystrybutorem, ewentualnie jeśli widzą, że ktoś
    czeka - odjeżdżają na bok i idą do kasy.

    Dystrybutor to nie jest miejsce postojowe, tak samo jak brama, czy
    wyjazd ze stacji.

    --
    pozdrawiam
    Justyna