eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniechciane tankowanie › Re: niechciane tankowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: WitCha <c...@d...vito>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciane tankowanie
    Date: Fri, 15 Aug 2008 12:59:49 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 24
    Message-ID: <g83nj7$rs4$1@news.dialog.net.pl>
    References: <g7st33$923$1@inews.gazeta.pl>
    <g7t3ej$5iv$3@inews.gazeta.pl><g7t4nm$kfm$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <g7tkl2$fo4$11@inews.gazeta.pl><g7tt79$snk$4@news.onet.pl>
    <g7u9rq$2r$1@atlantis.news.neostrada.pl><p...@r...org>
    <g7v77b$84u$1@inews.gazeta.pl><p...@r...org>
    <g80niu$qqi$1@news.onet.pl><g81h72$ftd$3@inews.gazeta.pl>
    <p...@r...org> <48a4842b$1@news.home.net.pl>
    <g8237o$5r1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-10-69.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1218797992 28548 78.8.10.69 (15 Aug 2008 10:59:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Aug 2008 10:59:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    In-Reply-To: <g8237o$5r1$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:549146
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:

    >>> Dla mnie sprawa jest prosta: klient nic nie mówi, obsługa przystępuje
    >>> do napełniania zbiornika gazem. Finis coronat opus.
    >> Jak dla mnie to obsługa powinna sie zapytać czy w ogole tankowac.
    >
    > A jak się okaże, ze klient się zatrzymał, by zapytać o drogę albo kupić
    > Colę :-)?

    Jasne, drzwi i okna mu się zacięły i nie mógł obsłudze wyjaśnić o co
    chodzi. Ręce zdrętwiały i nawet na migi nie można było nic pokazać.
    Lusterko przekrzywioone tak, że nie można było zauważyć, że obsługa już
    tankuje, a szyja unieruchomiona i nie można było tego zauważyć
    odwracając się. Pewnie są jescze inne powody, ale moim zdaniem ktoś o
    takim refleksie (za 66 zł mu zatankowali, a on nawet nie zauważył) nie
    powinien być w ogóle kierowcą.

    Żeby nie było: obsługa powinna czekać na wskazówki, ale klient bez winy
    nie jest.

    --

    Pozdrowienia
    W

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1