  • Data: 2004-05-02 14:17:00
    Temat: Re: niechciane reklamy
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *kam* [ X#k...@w...pl.#X ] napisał(a):

    > bo jej nie ma...

    na pewno jest regulacja prawna dotyczaca skladania ofert reklamowych
    przez urzadzenia telefoniczne itp... nawet czytalem takie cos, ale to
    bylo dawno i adres zapodzialem :(
    z kolei poczta polska wprowadzila takie cos, ze osoba, ktora nie chce
    otrzymywac reklam, sklada podanie i wlasnie tam sie powoluje na
    odpowiednia ustawe...
    takie cos jest i bynajmniej nie dotyczy tylko reklam internetowych

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13