    From: "castrol" <c...@w...chello.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niebieskie znaki inwalidzkie
    Date: Wed, 24 Mar 2004 13:27:59 GMT

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:c3s0q6$6h0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > parkuje na miejsach dla inwalidów nie patrząc czy ktoś
    > inny miejsca potrzebuje czy nie (patrz: Carefur Bemowo)

    mam nadzieje ze predzej czy pozniej sie natniesz i dostaniesz mandat.

    Denerwuja mnie osoby - swiete krowy ktore nie patrzac na innych np na
    miejsca dla inwalidow, ktorzy majac wyznaczone miejsca, w kinie siadaja
    gdzie im wygodnie - np jak jest wiekszsosc biletow sprzedanych i zostaja
    tylko w pierwszych rzedach to zawsze dochodzi do niemilych sytuacji bo ktos
    zajal komus miejsce

    Nie po to ktos robi miejsa dla inwalidy zeby postronna osoba je zajmowala bo
    mu tak wygodnie, bo ma blizej do sklepu

    Ja np nigdy nie parkuje na miejsu dla inwalidy bo zdaje sobie sprawe ze jak
    bede robic zakupy to ktos moze chciec tam zaparkowac

    Pozdrawiam
    Jacek