  • Data: 2009-02-23 14:06:13
    Temat: Re: niebieski olej napędowy
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro się nie wstydzisz, to może wyjaśnisz, jak się ma tamten post do
    > Twoich dosyć radykalnych poglądów, jakie ostatnio prezentujesz na tej
    > grupie? Wg Ciebie, np. korzystanie z telefonu służbowego w celach
    > prywatnych za nieformalną zgodą pracodawcy jest kradzieżą (okradaniem
    > państwa z należnych podatków), niezapłacenie akcyzy za paliwo również
    > jest kradzieżą.
    > Nie zapłacenie VAT-u już nią nie jest? Może wagę wykroczenia oceniasz na
    > podstawie tego, kto je popełnia?

    Nie, po prostu czasem, jak każdy, patrzę z perspektywy samego siebie i
    swoich osobistych korzyści. Każdy w końcu jest tylko człowiekiem.

    Generalnie jednak potrafię patrzeć z pozycji globalnej, obiektywnej, czy
    nawet altruistycznej - i ten właśnie punkt widzenia staram się tu
    prezentować, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest on globalnie właściwy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com