    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie oddanie trzech stow
    Date: Thu, 19 May 2011 20:31:57 +0000 (UTC)

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Chodziło mi o to koszmarne mieszkanie. Czegoś takiego jak u tej pani F. to
    > ja w życiu nie widziałam i chyba (daj Boże) więcej nie zobaczę... Było to
    > kilka lat temu, kiedy szukaliśmy stancji dla córki mojej i córki znajomych.
    > Powiem tylko, że kiedy weszłam do mieszkania, to marzyłam jedynie o jak
    > najszybszym wyjściu z niego i żeby się broń Boże o coś tam nie otrzeć
    > choćby ubraniem...

    tu pokoj byl normalny (maly ale z malym telewizorkiem i
    niewiele tam robilem poza wyciagnieciem sie na lozku i
    ogladaniem tv wieczorami) tylko baba koszmarna troche
    doslownie jak taka jedna z filmu o pisarzu np ksiazki
    stephena kinga (nawet podobna z wygladu):
    przez drzwi slychac bylo jak wola do swojego nastoletniego
    syna "ty _urwo!", pare razy jak wracalem do domu drzwi byly
    zamkniete na dolna zasuwe (twierdzila ze to 'jej zabezpieczenie')
    i nie moglem wejsc do wlasnego mieszkania by chocby isc spac
    (nim ona albo jej syn skads tam przyjda);

    na koniec zaczela ze mna dyskutowac (mi wciskac i oskarzac mnie
    jakby na przyszlosc) kosmiczne glupoty w temacie wypalania pradu
    przez mojego (dokldniej to pozyczonego) (energooszczednego) lapka
    i byla dokladnie impregnowana na moje slowa - wyjechalem na tydzien
    bo mialem juz jej dosc, nim wyjechalem spojrzalem na licznik 20000.6 kwh
    kiedy wrocilem po tygodniu 20015.4 kwh - zaczela uparcie mi wciskac
    ze to ja wypalilem 150 kwh w jeden wieczor a nie ona w tydzien
    i nie 150 a 15 kwh bo w liczniku jest przecinek

    na koniec jeszcze ta sprawa z kasa - mozna normalnie tluc
    ceglowki na glowie; ludzie tak glupi i kretynscy jak ta baba to
    naprawde cos jak postaci z horroru jesli uzalezniaja w jakis sposob
    'normalnych' ludzi - mieszkalem tam dwa miesiace - pierwszy byl
    jeszcze wzglednie znosny i zaplacielem za drugi a jak juz zaplacielem
    to juz chcialem doczekac do konca - nie dalem jednak rady przy tej histori
    nt tego szalonego pieprzenia o rzekomych sumach pradu jakie moze
    jej pozrec moj lapek - zgodzila sie zebym sie wyprowadzil i ze odda
    mi 300 stowy (po czym pol godziny pozniej ze nie) ale mam papier

    chyba nie musze nawet 'kwitowac' tej sprawy (w sensie podsumowania)
    bo jet zrozumiala sama przez sie