    From: KrzysiekPP <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "nie na sprzedaz" - jak to jest?
    Date: Fri, 4 Jun 2004 15:13:38 +0200

    > Nie wiem jak jest z tą książką, ale na płytkach
    > z filmami jest wszystko mówiąca informacja:
    > *Nie do sprzedaży, produkt promocyjny* lub
    > *Egzemplarz promocyjny - nie na sprzedaż*
    > Dostępny wyłącznie z tygodnikiem...

    Kupujac taki podwojny towar staje sie jego wlascicielem i moge z nim
    zrobic co chce. Moge go spalic, podarowac albo sprzedac za sume, ktora
    zdecyduje sie ktos zaplacic - to wlasnie jest wolny rynek. Jesli allegro
    usuwa takie aukcje to conajmniej jest to naganne. Prawo wlasnosci jest
    prawem wlasnosci. Nikt mi nie bedzie nakazywal po kupnie poprzez
    wydrukowanie wczesniej jakiegos napisu na towarze co mam z tym zrobic.