    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie moja kara za brak biletu
    Date: Thu, 15 Apr 2004 20:18:27 +0200

    > Chwila, że niby ja bym miał udowadniać swoją niewinność?:)
    > Nie ma tak dobrze, to firma kontrolująca bilety powinna w tym przypadku
    > zatrudnić grafologa jeśli by upierali się że to mój podpis.

    Nic podobnego Kolego - firma kontrolująca przedstawia w Sądzie dowód w
    postaci protokołu sporządzonego przez kontrolera na okoliczność przejazdu
    bez ważnego biletu, na którym widnieją dane delikwenta spisane z będącego
    formalnie w jego posiadaniu dokumentu. I tyle. Na tej podstawie Sąd wydaje
    nakaz zapłaty.
    Natomiast jeśli chcesz udowodnić, ze dowody którymi dysponuje strona
    powodowa są niewystarczające to musisz to zrobić swoim nakładem kosztów i we
    własnym zakresie.

    pdr
    Olo