  • Data: 2008-01-03 12:42:33
    Temat: Re: nie chce miec mieszkania nr. 13.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PawelCarqowski napisał:
    [..]
    > Kupilem mieszkanie w bloku. Mieszkaniu przypozadkowano numer 13. Po

    Fajny numer - ja mieszkałem "całe" życie pod 13 i moja ukochana też :)
    Poza tym łatwy do zapamiętania.
    Ale jak Ci się nie podoba to sobie zrób 12A albo 12B i przestań
    zawracać nam głowę.
    My mieliśmy kiedyś firmę pod Szewska 78, ale było to dla ludzi trudne do
    znalezienia to sobie sami przemianowaliśmy na Świdnicka 6B.
    Tylko dzielnicowy jak przychodził mnie nękać, że nie jestem zameldowany,
    to dziwił się, że nie ma w papierach takiego adresu, ale poza tym
    wszystko grało jak należy :)

    pozdrawiam
    Arek

    --